VILL HA!(HANNA)!

Gjorde ett collage lite snabbt i Picasa,blev väl lite som jag hade tänkt haha för det är ju dä jag vill ha!

Lamicell Transformer,ni undrar kanske varför just jag dressyrryttaren vill ha en såkallad hopphjälm-eller-plasthjälm,jappjapp skulle grymt gärna vilja ha en Lamicell för att det är en snygg plasthjälm och om det regnar så är det bra med en plasthjälm och så vill jag ha en jag kan hoppa i också.Lamicell kan man ju ställa in också olika storlekar.
Eskadron boots fårskinn,vill ha därför att jag mer än älskar boots till benlindor och benskydd!
Tänkte göra en outfit sen som jag och Emilia säkert kommer ha på tävlingar framöver eller vi vill ha!
Men det är grymt snyggt med boots med fårskinn i till benlindor framförallt!
/Hanna


Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästblogg

Bootsen är fina!

2011-09-07 @ 20:30:16
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0