Rid tjejer får svårar att få killar?

Asså jag undrar om det är så att tjejer som rider får svårar att få killar?
det känns så iallafall!
Men "alla" nån säger att man är snygg och att han gillar dig sen så när man säger att jag har egen häst osv
får dom typ damp?
de ba då kommer du ju vara hela tiden i stallet och va med din häst och allt
Är det så för er?
För det är ju precis som om vi skulle säga jag gillar dig men för du spelar fotboll så går det inte?
Men aja fattar ba inte det ibland^^
//Matilda ;)


Kommentarer
Postat av: Benne, (hanna sa att jag skulle kolla -_-)

Kanske för att du är hos din häst varje dag också?

Därför det blir så.

Vissa tjejer som rider kanske är i stallet 3 dagar i veckan?

De e helt chill. Men vissa kan inte leva med som du, hos din häst varje dag? ;)

2011-09-12 @ 21:25:50
Postat av: Kärlekens Land(o)

de vet inte vad de missar, tjejer som rider är nämligen de bästa tjejer som går att få

2012-03-09 @ 03:01:58
URL: http://landosteve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0