5 sanningar om moii[hanna]

Sanning 1: Jag hatar verkligen hatar att borsta tänderna,uaash vad vidrigt får kvälningar(?)
Sanning 2:Jag är vegetarian, bästa valet i mitt liv typ seriöst jag mår så grymt bra av det.
okey, jag erkänner att inte min kost ser ut så..
Sanning 3:Jag har skiiit svårt att falla för någon, för jag vet att jag lätt blir besviken eller något kommer i vägen.
Sanning 4:Jag har tvångstankar! Äckligt nog, inga ensamma makaroner eller ensam tomat, måste alltid ta två av något, sen kan jag aldrig lova nånting som inte är sant för jag tror att jag får otur med mig då och så kan jag inte gå på abrunnar massor sånt som folk stör sig på..
SER DEN INTE LEDSEN UT?
Sanning 5:Jag har världens bästa kompis som jag litar på till tusen! ingen kommer få veta..
ni ser kanten..
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0